lauantai 25. tammikuuta 2014

valitettava tauko

Moikka!

Moni on ehkä käynyt täällä kurkkaamassa ja todennut, ettei pitkään aikaan ole tekstiä tullut. Tietokoneemme vetää viimeisiä ja jostain syystä en ole päässyt edes sisälle koko palvelimeen. Joten huomenna toivottavasti on pidempi teksti luvassa.

 Meidän triossamme kaikki kasvavat ja voivat hyvin.

Tänään on kaikki mennyt kuin Strömsössä. Pojat ovat nukkuneet samaan aikaan kaikki kolme päiväunta, joten päivällä koitti hetki jolloin koko perhe pääsi samaan aikaan päivälevolle. Illalla pääsimem vielä vanhemmat sekä Simon saunaan, kun pojat hyväntuulisina katselivat olohuoneessa yleisurheilua. Ja ilta lopetettiin vielä syömälä tuoretta leipää.

Huomisiin!

2 kommenttia:

  1. Kul att du har uppdaterat nu!
    Jag gick nyss genom min bloggroll och tänkte att jag måste ta bort sådana som inte skriver fler inlägg en ett i månaden, men dit hör ju inte du, och jag vill gärna på min blogg lyfta fram andra östnyländska skribenter!

    VastaaPoista
  2. Jo, nu skall jag nog skriva igen när allt fungerar. Tycker egentligen nog att har man blogg så borde man helst uppdatera många gånger i veckan... Och tack för att du håller mig med, för lite reklam ;)

    VastaaPoista